5

LariaN TKP..

Posted by matsan on Sunday, November 01, 2009
Pagi tadi ada larian anjuran Kelab TKP.
Larian seperti dijadualkan bermula 7.30 pagi tapi macam biasa aku akan dtg lambat,hahaha..Senior la katakan...
Lebih kurang pukul 7.55 baru aku sampai,nasib baik larian tak dimulakan lagi.


Diberi sedikit taklimat+sesi regangan badan+ucapan pengarah+doa selmat,maka selepas itu kami pun memulakan larian..
Larian sejauh 6km kot bagi lelaki dan perempuan pendek sikit jarak larian nya..

Maka,resultnye aku yg dah lama tak keluar peluh,just dapat top 50 kot daripada 200 lebih orang..
Balik rumah,lepas mandi terus tido sampai ke petang..Bangun2 satu badan aku sakit...hahaha
Let's see the pics..


serius tak muka den???






aku pon xphm gaya 2 mamat nie...

stail tak aku lari???


hehe,junior yg slalu usha aku pon menang..(hehehe,memang aku perasan!)
kami lari sama2 tau..hahahaha

tokhai menang!!!!

jamal pon menang!!!


5 Comments


asal nampak gelap..


yeke??xla,masih ensem seperti dulu~~~haha


iyer la...mmg nampak gelap la...dulu cerah ckit...main panas yerk..


xla,klau dekat2 masih putih berseri~~~tp tangan je dah gelap..
=p


Kla2..putih berseri...

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.