0

PerJuanGan Baru BerMula...

Posted by matsan on Tuesday, December 29, 2009


Salam...

Kehadapan para pembaca yang setia dan dikasihi..hahaha
Saya berada dlm keadaan sihat sejahtera di sini.Ayah dan bonda dirumah,izinkan anakanda menulis coretan kisah hidup di sini...Agar dapar dikongsi bersama para peminat....wawawa..

Cuti sudah lama bermula,tinggal lagi beberapa hari je sebelum melangkah ke dunia praktikal...
Duduk di rumah macam biasa,tak boleh duduk diam sebab ada beberapa majlis yg akan berlangsung dalam tahun 2010 nie...So,sebagai seorang anak yg rajin dan berdedikasi,setelah dipaksa dan diperintah,maka aku memulakan tugas menghias rumah....

Dinding rumah disapu cat baru+atap diganti baru+keadaan dalam rumah yg dihias dengan beberapa barangan baru+aku je yg lama....
Ditambah pula cuti nie ramai kawan2 yang sekali cuti,so memang jarang ada dirumah..Sibuk dengan modi kereta+shopping+event dan sebagainya...

Life aku seperti biasa,takde ape sangat yang berubah...Cuma penerapan jiwa hamba masih diteruskan...

Malas pulak aku nak menulis,letak pic jela...Pic akhir bersama budak2 rumah dan budak2 tkp batch 2/2007....

p/s: movie ape lagi yg best ea??? yg dah ditonton : [santau,planet 51,ninja asesin,storm warrior,avatar,new moon,etc]

budak umah...++orang asing..

time teknik...5 mekanikal 2...sempoi...~~



0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.