0

Guna Masa Itu.

Posted by matsan on Monday, April 02, 2012
seorang sahabat berkata : 'kau dah tunggu hampir 2 tahun dan DIA dah permudahkan urusan kau di hujungnya,takkan kau tak boleh tunggu lagi?'

benar.
itu benar. 2 tahun bagiku adalah masa yg singkat.
kerana itu aku harus menggunakan masa ini dan akan datang utk lebih fokus terhadap pelajaran dan yg lebih penting kepada DIA.

sebab DIA sudah tunggu aku sebelum aku menjadi janin lagi untuk aku mendambakan diri padaNYA.

maka tunggulah duhai diri.
sibukkan dirimu dengan mempersiapkan dirimu.
InsyaAllah,DIA lebih mengetahui apa yg terbaik buatmu.

CHECKLIST SAYA :
1. Solat
2. Al-Quran
3. Hafalan
4. Dating dgn DIA
5. Akhlak
6. Ilmu
7. Manfaat Orang Lain
8. Keluarga
9. Kewangan
10. Dunia





0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.