0

Yang Disimpan Tetap Akan Tersimpan

Posted by matsan on Tuesday, May 08, 2012
Bismillah.


Aku panjatkan segala pujian kepada Yang Maha Esa di atas segala pemberian nikmatNYA.
Permulaan awal separuh perjalanan 2012 semakin menghampiri ke penghujungnya dan bakal memasuki separuh kedua yang lain.


Bagi aku,2012 kini sudah menyimpan 1001 memori suka dan duka,tawa dan lara.


Dua bulan yang cukup panjang membuatkan aku untuk mencoretkan sebuah tulisan yang memberi makna kepada sebuah kejujuran bahwa kasih itu tetap utuh walau pelbagai ujian yg melanda.Dan mungkin sebuah kekecewaan itu turut hadir pabila empunya masih tidak yakin kepada rancangan bahwa tiada awal mahupun lambat dalam menegakkan mahupun melaksanakan agamaNYA.


Ingatlah,walau pelbagai tomahan dan kata-kata negatif yang mungkin tiba,jika engkau yakin bahwa urusanmu itu baik pada penilaianNYA,maka laksanakanlah walau seribu macam halangan yang engkau fikirkan akan tiba.


Ketahuilah bahwa aku juga manusia,yang sentiasa juga memikirkan baik buruk sesuatu perkara.
Ketahuilah bahwa aku yakin padaNYA.


Salam sejahtera kepada anda semua.

0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.