0

BowlinG...

Posted by matsan on Thursday, October 30, 2008

Aslmualaikm..

Hmm,hari nie online jugak walaupon ingat nak stop online kjap…banyak benda yg perlu disetelkan dan yg perlu difikirkan..Rumah,kenderaan,perbelanjaan,study,hidup…Boleh naik tension kadang2…So,nak release tension just online yg aku dapat fikirkan…

Nak kongsi fenomena bowling baru menular dlm rumah aku nie..Hehehe,aku la pembawaknye…Ingat senang ke nak ajak budak2 rumah aku nie main bowling…Akhirnya aku berjaya jugak ajak hari selasa yg lepas..Nak ditakdirkan kelas pon xde 1 hari kecuali kelas pagi…Itupon sekejap je…

Kitorg main bowling di megamall pulau pinang…Walaupun sebenarnya lanes dekat ctu x berapa best sgt mcm dekat ampang point,tapi ok la utk enjoy…Yg main bowling hanya 7 org walaupun yg pergi sana 9 org..5 single n 1 team..Hahaha,mcm pelik pulak kan…

Aku pon dah lama x main,last rasanye bulan 6 yg lepas..So,mcm2 aksi yg keluar..Yg nak terjatuhnye,yg baling asyik masuk longkang,yg dengan gaya tersendiri…Tapi semua tu x penting sbb kitaorg enjoy…

Sebagai sifu,aku kena la menang kan..Mana boleh x menang,malu la…Tu pon agaknye bukan prestasi terbaik aku…Sbb point peribadi aku 192…Bila agaknye boleh mencecah blk point tu…Setakat nie average yg aku dapat just dlm lingkungan 90-130..Xpe2,nnt bln 12 ada tournament…X sabar…Masih dlm proses belajar sebab aku xreti baling bola spin lagi…Waaaaa,rindu plak time skolah dulu…Enjoy la those pics….

Gaya Pro..Atas dan bawah...hahaha

Aksi2 mereka2 yg beraksi...

Aik??Sampai terduduk ke abg kita nie...

Final score...Cuba tgk baris ke-4,hehehe...Boleh la kita tau sape yg menang kan..HahahaBukan senang tau nak menang...Boleh thn jugak budak2 nie...Ish,kena berlatih lagi nie..Nak g berlatih nie...Wslm...


0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.