0

FiLL in Da Blank...

Posted by matsan on Sunday, May 31, 2009
Bismillah..
Hurm,buat tag nie atas permintaan seorang kawan baik yg menganggap aku ni best frend dia...haha,yeke???..sekeh kpale ko baru tau man...

1)Bekas kekasih aku adalah....

bekas kekasih anda...hahaha

2)Aku sedang mendengar..
suara hati diri ini..

3)Mungkin aku patut...
tidak terlalu rapat dengan seseorang kerna makin lama mereka akan makin menjauh..

4)Aku suka..
tido tetapi di hujung2 sem nie tido agak terbantut..

5)Sahabat-sahabat aku....
adalah mereka yg bernama sahabat??

6)Aku tak paham..
kenapa seseorang itu tidak mahu meluahkan rasa yg sebenar..

7)Aku kehilangan...
seseorang yg pernah hadir di dalam hidup ini...

8)Ramai yang berkata...
aku nie kuat marah dan aku mengakuinya...

9)Aku adalah..
seseorang yg mempunyai penampilan yg keras di luar tetapi rapuh di dalam??

10)Cinta itu adalah...
kebahagiaan aku...

11)Di suatu tempat, seseorang sedang..
menunggu aku??..

12)Aku akan cuba..
untuk maju ke hadapan..

13)Ayat SELAMANYA membawa maksud..
enternity..

14)Telefon bimbit aku..
rosak!!

15)Bile aku terjaga..
aku bersyukur...

16)Aku paling meluat..
orang yg berpura2....

17)Pesta/parti adalah..
hiburan dunia...

18)Haiwan yang paling comel penah aku temui..
hamsterku..

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan aku ialah..
bila2 pun happy...

20)Hari ini..
hari plg memenatkan..

21)Malam ini aku akan..
cuba utk bekerja keras...

22)Esok pula aku akan..
ketawa memikirkan tentang semalam+rindu pada dia??(atok,happy besday!!1/6)

23)Aku betul2 inginkan...
hidayah dan kasih sayang dari-NYA...

24)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
aku risaukan kau..knape tak angkat tepon???Sengal..!


0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.