0

YaHoo....

Posted by matsan on Friday, June 19, 2009
Salam..
Alhamdulillah,exam sudah hbs....
Thanks kepada mereka yg memberi sokongan padu selama minggu exam nie.
Minggu exam nie aku rasa frust memanjang je..Haha,xtau la nak terangkan mcm mne..Aku sorang je yg rasa kot..

Hmm,ada 1-2 subjek yg dah keluar result walaupun tidak rasmi..
Ada yg ok dan ada yg aku tak puas hati..Bukan sebab malas belajar tp sebab xphm...
Yg menakutkan aku smpi sekarang adalah kptsn subjek Automatic Manufacturing System(AMS) dengan Machine Design 2...MD2 nie mmg aku takut sebab mcm beban pulak aku pikul klu tak dpt pointer yg tinggi..Kerja berkumpulan....Hurmm,lgpun subjek tu 3 kdt...

Apa-apa pun,biarlah masa berlalu dgn tenang...Kesemua yg akan dtg adalah ketentuan Ilahi..
Aku dah berusaha,tawakal dan berserah pada DIA...

Mahu enjoy~~!

p/s: thx to mak dan ayah,umi,adik balqis,kak haza,'akak',maklang,cekgu sya,fatimah,budak2 umah bayan dan idaman,rakan2 kelas dan semua yg membantu..juga kepada lecturer2 yg mengajar....NAK SEM 5 DAH!

0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.