1

SinGGah SebEnTar..

Posted by matsan on Saturday, July 25, 2009
Salam...

Hari ini hari sabtu..Esok hari ahad..Lusa hari isnin...

Maka,aku berada di KL sampai hari rabu...Sebab kolej dapat cuti..Walaupon Uitm Penang yg ditutup seminggu sebab H1N1 berada dekat dgn kolej aku,aku dapat cuti bukan sebab tu.Cuti diberi sebab kolej aku akan tiada bekalan elektrik disebabkn proses maintenance..

So,dengan kapcai aku yg dah bersama aku hampir 2 thn setengah,aku balik KL..Balik nie pun sebab nak tengok emak yg baru lepas buat MRI khamis lepas...Katanya dah xnk buat MRI..(aku pon xtau knpe)..Result mungkin dapat 6hb nanti..

Dan sebab kedua aku nak ke MABECS di petaling jaya isnin nie..Ada appointment dengan Pn.Saaya..

Minggu lepas aku demam dan selsema,now dah ok sikit...Macam biasa,kalau demam aku lagi suka tidur daripada ke klinik or hosp..Dah jadi tabiat..Paling2 pun telan panadol 2 biji...


1 Comments


berceritatentangakudandia.blogspot.com

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.