0

650,11,6,24,1223...

Posted by matsan on Thursday, December 30, 2010
Salam sebagai permula bicara,tahniah sebagai penyampai kata,izinkan aku mencoretkan sesuatu di alam maya,agar dapat dikongsi bersama...

Meniti ranjau 350 penuh duka,tinggal baki 650 sahaja...apakah sempat ku habiskan ia,masa yg tinggal sehari sahaja....
Bila aku dah bersastera kan susah..Hmm,just nak share tempoh pantang enjin motor ku masih memerlukan perjalanan sejauh 650km tapi masa yg tinggal hanya esok..Takkan nak ke perlis lepas tu patah balik kot....hadoi,tu belum pk nak kena turun balik enjin sebelah kiri....rimas2....

Ucapan tahniah kepada pasukan kebangsaan kita yakni Harimau Malaya yg telah berjaya merangkul kejuaraan Suzuki AFF Cup dengan menewaskan Indonesia dengan agregat 4-2....Dan dengar 31hb ni PM bagi cuti..hahaha,terbaek la...Dah tentu aku fans team Malaysia,dulu minat Lim kit kong tapi sekarang Muslim tersemat di hati...=) Ang pakai jersi no 24,aku 23.....


11 hari dah berlalu dan tinggal 11 hari lagi sebelum sem baru bermula....11 hari ini harus dimanfaatkan dengan sepenuhnya....Mula2 cuti rasa bosan yg amat tapi makin lama macam makin menarik pulak...Jadi tukang kayu sudah,kontraktor rumah sudah,pomen motor sudah,drebar sudah,usahawan sudah...apa lg ye....

1223,no plat yg akan muncul bersama teman baru....di mana aku juga kempunan kek coklat pada 11 dan 23hb hari tu...hahahaha....nnt nak balas dendam pada 6 atau 9hb....amacam geng??sponsor k???hehehee....

Dan sebagai penutup,hari2 aku tidur lambat!!!!!
Jom tido,beberapa jam lagi nak jumpa di oo see gi gi...eh2,makan dulu jap b4 tido...
selamat malam semua,oyasuminasai..... (",)




Sebelum mata terlena
Di buaian malam gelita
Tafakurku di pembaringan
Mengenangkan nasib diri

Yang kerdil lemah yang bersalut dosa
Mampukah ku mengharungi titian sirat nanti ...

0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.