1

K.C.B.U.I

Posted by matsan on Thursday, April 07, 2011


Salam sejahtera ke atas semua..
Alhamdulillah,tanggal 6hb April 2011,pasukan saya Budak-budak Fuad yg diketuai oleh Ayah Ad sendiri telah memenangi tournament bowling..

K.C.B.U.I
Kami Champion Bowling Unikl Iprom
(",)

Hehehe,yang lucunya sebelum tournament kami sesat..Sepatutnya kami bermain di Ampang Point tp kami pergi ke Flamingo Superbowl..4 orang yang telah terlambat..Aku,fuad,shahir dan apit..

Alhamdulillah,team kami menang dengan jumlah jatuhan pin bagi 2 game adalah 1100++..Ayah Ad dan apit telah perform dengan baik manakala aku dan caer hanya bantu mana yang patut..hehe
Ayah Ad telah dipilih sebagai pemain terbaik dengan jatuhan pin keseluruhan 380..Hadiah adalah hamper,wang tunai dan medal..

Aku???ngeh3,hanya menjatuhkn pin sebanyak 237..
Mungkin team kami akan mewakili UniKL Iprom bagi Kejohan Sukan UniKL..InsyaAllah..

score bagi first game...ME adalah aku~~


p/s : Dapat mengubat kecewa kalah tournament chess..thanks naa kamu~~


Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.