0

aku senyum..

Posted by matsan on Sunday, September 25, 2011

- aku senyum bila melihat muda-mudi yg advance 'couple' sampai buat surat perjanjian.
- aku senyum bila melihat bayi kecil senyum
- aku senyum bila ayah dan emak bagi bonus.
- aku senyum bila melihat wanita yg memakai hijab dengan betul.
- aku senyum bila time jadi keeper,melepaskan gol dengan mudah.
- aku senyum bila malu..

satu hari,aku bersedih melihat adik comel dtg dekat ketika aku makan,meminta sedekah..(hati ragu2 tetapi naluri ikhlas sedih)..umur sebegitu sepatutnya sedang nyenyak tidur atau menonton kartun di rumah..'mari abang belanja makan'..'kalau bungkus boleh la bang,tp buat ape utk saya,untuk abah di rumah yg sedang sakit'..

~kadang-kadang kita terlalu senang dan gembira di dunia pinjaman ini sehingga kita lupa akan saudara yg memerlukan,mahu senyum sama2 dan sedih sama2~

0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.