0

901

Posted by matsan on Monday, January 09, 2012
Ada apa dengan 901?

Keputusan Mahkamah Tinggi Jalan Duta berhubung kes tahun 2008.
Kes apa?
Kes DSAI vs SB.

Keputusan : DSAI TIDAK BERSALAH

Aku terlalu muda untuk politik?
Mungkin,aku kurang minat utk belajar politik tapi aku minat untuk mengetahui apa yg berlaku dalam politik.
Mungkin umur 23thn masih mentah,tidak seberani Adam Adli tetapi aku sudah terlibat dengan PilihanRaya sejak tahun 1999 untuk pertama kali..Iye,umur baru 10 tahun.
Tolong sediakan poster untuk digantung je..seronok!

Sanggup gadaikan pelajaran untuk politik?

Sanggup,selagi ianya perjuangan yg benar..mana nak tahu benar?
Mengkaji!

Kenapa suka menentang?

Aku tak menentang,kalau mereka telus dan jujur sudah tentu sokongan milik mereka.
Cuma apa yg diharapkan tidak seperti jangkaan.
Ok,habis..nak bagitahu itu sahaja.

BERSIH 1989


0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.