0

Buat Si Dia.

Posted by matsan on Monday, February 13, 2012
Ingatlah bahawa aku hanya insan biasa.
Ingatkan aku jika aku terlupa.
Ingatkan aku jika aku leka.

Ingatkan aku bahawa aku diciptakan dengan 1nafsu dan 9akal tetapi acap kali nafsu itu yg mendahului akal.

Ingatkan aku bahawa aku bukan hanya mencari pasangan hidup di dunia tetapi hingga ke akhirnya.

Ingatkan aku bahawa akulah pemikul tanggungjawab dan dosa keluarga.

Ingatkan aku bahawa kedua ibu bapaku masih dalam tanggunganku jua.

Ingatkan aku bahawa aku mencari teman untuk mencintaiNYA.

Ingatkan aku bahawa rinduku pada Rasul dan Maha Pencipta melebihi segalanya.

Ingatlah bahawa aku hanya insan biasa.
Ingatlah bahawa aku hanya manusia yg tidak punya apa-apa.
Ya,tidak punya apa-apa.

Dan ketahuilah bahawa aku akan menerimamu seadanya dan ku harap kamu begitu jua.
Dan ketahuilah bahawa aku sentiasa bersedia dengan segala aturanNYA walau pahit utk diterima.

Kerna aku hak mutlak DIA.


0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.