0

PermintaanKu

Posted by matsan on Monday, February 13, 2012



Aslmualaikum.

Buat ibu,ayah,abang,kakak,adik,kaum keluarga,kamu,rakan-rakan dan kenalan.
Sudikah kiranya kalian memenuhi permintaanku yg satu?

Jika Allah membuka ruang utk aku,menebus kesilapan dan dosa-dosa yg lalu,dengan memanggilku untuk berjuang ke jalan yg satu,sudikah kiranya jika kalian melepaskan aku,
dengan hati utuh,redha pada yg SATU..

Jika tika itu aku punya isteri dan anak sebagai permata hatiku,dan kedua ibubapa sebagai tanggunganku,mampukah kamu melepaskan aku?
Untuk aku menggapai cita-cita dan impianku ini yg satu,yg jujur ku impi sejak kecilku..

Untuk syahid semata-mata untuk Allah Yang Satu,pemilik kekal dan mutlak akan diriku.

Izinkan aku.



0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.