0

3 StoRy...

Posted by matsan on Wednesday, December 24, 2008
Aslmualaikm..
Apa kabar semua??hehe..Dah lama xupdate blog n online...
Rindu plak nak update...Hmm,entry kali nie aku akan bercerita tentang 3 buah cerita yg berlaku dalam masa seminggu nie...xmenarik pon tp just utk dikongsi dgn korg semua...

BaLik KL

Start 20hb Disember -11hb Januari nie aku bercuti selama 3 minggu..So,apa lagi 19hb bersamaan jumaat ptg aku dah cabot blk ke KL...Dalam pukul 3 ptg aku blk dengan kwn2 aku iaitu zahin,shuk,jamal,fatimah,deen dan wan...Aku sampai KL lebih kurg pukul 8 mlm kot n dalam keadaan yang x berapa nak best sbb zahin eksiden langgar smthg dekat tgh2 highway..Sian kat dia..Sampai di rumah aku terus melepak n dalam jam 4 pagi aku terjaga sebab aku dpt msg yg mengatakan kwn perempuan sekelas aku xcdent..Maknya meninggal dunia..AL-FATIHAH...
Alhamdulillah aku masih berpeluang bertemu bonda dan ayahanda....
Rindu dekat rumah dapat dilepaskan lepas 2 bulan x balik...

REuNiOn @ JumPe kAwaN2 LaMa

Hmm,21hb yg lepas iaitu hari ahad aku n kawan2 sekolah mengah di tasik puteri berjumpa di mid valley...Tapi x semua yg dapat dtg seperti jangkaan aku...
Yang datang aku,ajim,awe,alim,fendi,farid,ahnaf dan man bagi pihak lelaki n amira,amirah,alin,barie,rina,arwa n shuhada bg pihak perempuan...hahaha

Aktiviti yg dibuat hanyalah makan,berjalan dan bersembang...First time aku makan dekat Long John Silver...Hehe,main makan je ape benda ntah...Hentam je janji dapat makan...Kami berjalan dari mid valley sampai la the Garden...Macam2 cerita yg keluar dari time skola sampai la sekarang...Hehe,mmg kelakar n puas hati jugak la aritu walau x banyak aktiviti yg dibuat..


Lepas semua balik aku dan kawan2 lelaki meluangkan masa dgn tgk wayang cerita YEsMan..Best jugak cerita tu...Kelakar n touching...Hahaha...Tengok la...Kelakar..~

HamSter

Yeay,buat pertama kalinye dapat bela hamster...Cute jugak hamster aku nie..
nak bagi nama ape pon xtau..haha...




p/s: nanti aku masukkan gambar ye..

Satu pesanan buat semua,sekarang nie tengah masalah kewangan global,so, bagi yg bekerja,kerja btol2....Yg masih belajar,start berjimat cermat...Ape yg berlaku lepas nie kita kena redha..~


0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.