2

WarKah BuatMu~

Posted by matsan on Sunday, December 07, 2008
Aslmualaikm...

Disini saya menulis warkah ini khas untuk awak.
Saya harap awak dalam keadaan sihat sejahtera..
Firstly,saya nak minta maaf banyak2 kerana telah menganggu hidup awak..Kalau saya tak ganggu hidup awak,benda nie takkan terjadi..
Saya tidak sempurna tapi saya seperti insan biasa yang lain,memerlukan~
Perkataan 'blah' yang saya cakap kepada awak sebanyak 2 kali benar2 terjadi..Awak telah pergi daripada hidup saya..Ini semua kehendak ILAHI..
Demi agama,demi ilmu,demi kita......
Saya redha dengan pemergian awak buat kali yang kedua dan terakhir..

Perkara sebegini tidak akan terjadi lagi..
Exam kali nie saya kena hadapi dengan lebih gigih tanpa awak disisi...
Awak telah banyak memberi sokongan kepada saya selama ini..
Saya relakan awak pergi,walau hati ini kadang kala menangis..
Bila saya memerlukan awak,awak xde disisi...Maafkan saya...
Semoga kita berjumpa lagi...
Moga raya EidulAdha kali ini dapat memberi ketenangan pada diri saya untuk melepaskan awak pergi..

Kau gadisku yang cantik,coba lihat aku disini~~~

Sekian...
Ikhlas dari saya buatmu sebuah calculator..


2 Comments


warkah buat calculator?hahah..lawak2


ngeeeee~
calculator dah hilang....

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.