1

FiNaLLy...

Posted by matsan on Tuesday, December 30, 2008
Salam....

Bismillah n alhamdulillah sebab diberi kesempatan lagi utk menaip pada tahun baru nie..
Kita sudah berada di tahun 1430 Hijrah nampaknye...
Hehe,umur pun sudah meningkat dewasa..Amalan kita kena la jaga ye...
Hmm sebelum tu sebenarnye untuk entry yg sebelum2 nie banyak gambar yg nak diselitkan tapi internet kat umah nie slow,so nak kena tunggu aku g cc nanti aku upload...

Akhirnya aku sudah buat aku keputusan...
Keputusan yg agak payah tetapi wajib dilakukan..
Rakan-rakan banyak membantu begitu juga dengan family...
Bak kata 'akak', hidup kena enjoy...hahahaha...Tak masuk langsung dgn situasi nie...
Semalam abang belanja makan sambil berkenalan dengan bakal kakak ipar...
Aku doakan yg terbaik utk mereka...Tapi xtau la bila mereka nak kawin sebab akak tu kena ke sarawak bekerja...
Kita doakan jela yg terbaik utk mereka....

Nampaknye aku ada geng dalam kos yg aku belajar tapi xtau kalau silibus dia sama...
Rupanye aku dgn abg Naeem ambil kos yg sama...Dah dekat2 nak hbs baru aku tahu...Boleh la ciplak projek dia utk jadikan projek aku...hehehehe
Cuti nie aku nak siapkan portfolio tapi satu ape pun x bergerak lagi...hmm,xtau la nak buat bila sbb aku x berapa phm sgt proses penyusunan folio tu..Nak tunggu akak cuti dan ajar aku...Sebelum tu aku nak enjoy...hua3.

Permisi dulu,mau ke dapur memasak sbb ayanhanda dan bonda xde kat umah...
So aku kena masak utk adik2...
Menu kita arini adalah ayam masak kari dan udang goreng tepung...hehehe
Sayur xde sbb aku xske,wawawawa.....
Wslm...


tidur bersama kucing..hehe



1 Comments


alolo comelnyer die tido ngn kucing.hahahah!

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.