0

Mahu Juga...

Posted by matsan on Sunday, September 13, 2009
23 ramadhan...

Status : Sibuk mencari tempat praktikal...
Mood : bercelaru+mengelamun ke masa silam...

Pakcik kat bwh nie dah bersama dengan aku lebih sebulan kot..Hadiah dari mak,walaupun sebenarnya mak nak bagi kasut baru dekat Halu sebab kasut lama dah haus,asyik berjalan jauh kata mak..Tapi aku amik keputusan utk miliki pakcik nie dulu...(aku punye vodafone stail~)



Insyaallah,raya nie halu akan berwajah baru...Bagi hadiah besday yg ke-3 sekali dengan baju+kasut raya...bahagian dalaman pun aku berwajahkan baru sikit2....
nak dia terus bersama aku untuk 1 tempoh yang panjang lagi...

Alhamdulillah,sepupu aku dah selamat berangkat ke kota london..Sambung master..n dia kata akan tunggu kalau aku dtg ke sana...Aiseh,peedaus,aku memang teringin tapi penuh liku-liku nak ke sana....
Memang aku akui iri hati dengan mereka2 yg berjaya ke negara orang,mencari sesuatu yg baru tp aku redha sebab mungkin rezeki aku di sini dan mungkin ini antara ujianNYA..

Oh ya,ramadhan kali ini kami di rumah tidak selalu memasak,so xde entry2 yg macam tahun lepas..Walaupun begitu,alhamdulillah peningkatan ibadah diantara kami aku dapat rasakan meningkat..Aku harap ianya akan berterusan,insyaallah kerana itu yg lebih utama..

Yang baik hanya untuk yang baik,tapi kita boleh berubah menuju ke arah itu..Doamu ku pohon....

p/s: menghitung hari untuk kembali ke KL..
halu hanya pada sebutan,ejaan yg betul adalah haru yang membawa maksud musim bunga..


0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.