0

ReVoluSi Halu..

Posted by matsan on Wednesday, September 30, 2009
Salam...
Hehehe,seperti yang dijanjikan aku nak paparkan halu kesayangan yg dah bertukar wajah sempena raya n 3 tahun dia bersama aku...

Halu adalah sebuah motor Yamaha Lagenda Z 110,yang asalnya kelahiran berwarna itam ijau...
Dilahirkan dengan no plat WPQ 7512,dia dah berjalan dengan aku sejauh 48000km.
Daripada 10km/j hinggalah 140km/j dia pernah berkhidmat dengan aku...

Alhamdulillah,dia dijaga dengan baik sekali dan dia juga menjaga aku dengan baik...
So,raya nie aku bagi la sedikit ganjaran..Raya tahun nie aku xde shopping sgt,just beli 2 helai shirt je....
But 4 halu,aku bagi kasut+baju+benda2 hiasan yang lain....

Sedikit gambar yang sempat di snap...





Proses pembaraian enjin disebabkan nak buat servis+sedikit sentuhan daripada aku hasil ilham kawan2 lagenda...

Gambar nie je yang aku sempat tangkap..Set baru yang aku spray sendiri dalam masa 1 hari...(tergesa2)..


Halu dah berubah daripada kaler itam ijau kepada itam kuning ditambah sport rim yg menyerlah sekali kaler putihnye....



Halu yang telah siap sepenuhnya,diberi sedikit sentuhan stiker pada body beliau...



Owner bersama Halu sebelum pergi beraya di penang...


0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.