0

Raya d Tasek...

Posted by matsan on Tuesday, September 29, 2009

Salam...
Hehe,permulaan gambar nie bukan sebab ada orang kawin tp kami rakan2 lama kembali bersatu utk meraikan hari raya bersama..
Lepas masing-masing dah penat beraya di kampung+ada yang x balik kampung pon,macam biasa kami akan beraya di halaman/tempat kami iaitu bandar tasik puteri,rawang..

Bermula jumaat lepas,selepas solat jumaat....
Destinasi pertama adalah rumah adik : balqis..
Destinasi ke-2 adalah rumah rakan sekelas : hazreen
Destinasi ke-3 adalah rumah rakan sekelas : kak long
Destinasi ke-4 adalah rumah rakan sekelas yg aku x brapa kenal : sha
Destinasi ke-5 adalah rumah rakan sekelas yg aku x brapa kenal : laila

Sha dan laila aku xberapa kenal sebab sekejap je aku sekelas dengan diorang time f4 before aku masuk teknik..

Di umah kak long,gosip2 bermula..haha


Kisah2 lama diceritakan kembali+kisah2 baru..haha (azrai dari jauh pon dtg,hehehe)

ajim+ alim

Sempat bergambar pulak tu...matsan+awe

basit+rina

with adik..

Barie+rina


Lepak di rumah sha sampai pukul 8 malam++lepak umah laila sampai lepas isyak..hahaha
Penat sebab tgh mlm tu g main futsal pulak..memang x semangat la aku...

Pada hari sabtu pulak...
Bermula jam 11 pagi....
Destinasi pertama adalah rumah rakan sekelas : norul atikah
Destinasi ke-2 adalah rumah rakan sekelas : atikah
Destinasi ke-3 adalah rumah rakan sekelas : zuraidah
Destinasi ke-4 adalah rumah member baik : awe..
Destinasi seterusnya aku tak ikut sebab terpaksa berehat utk ride ke penang pada petang tu jugak..maka jalan2 raya aku stop selepas rumah awe dlm pukul 3 ptg macam tu sbb aku start ride pukul 6 ptg....Sampai ke penang pada jam 11 malam....


Di rumah teacher aliza...(aku x pegi)...
Teacher nie yg kantoikan awe time dating dekat tangga masa skolah dulu,hahaha...

Awe bersama ehem2....

keletihan+kekenyangan...


0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.