0

2010.

Posted by matsan on Friday, January 01, 2010
Bermula sebuah tahun baru bersama dengan azam baru..
Kedatangan tahun 2010 disambut dengan penuh keinsafan,kerna lembaran baru akan bermula..

Maaf wahai teman,aku memerlukan ruang bersama dengan DIA..
DIA selalu bersama kita,tetapi kita hanya mencari DIA ketika berada di dalam kesusahan..
2009 penuh dengan liku2 ujian yg cukup perit bagiku,tetapi aku tahu itu kerna DIA sayangkan aku..
Aku harap masih belum terlambat untuk mengejar kasih sayangNYA..Aku mengharapkan itu lebih daripada segalanya..

Pagi ini,aku bermimpi......
2 mimpi yang berlainan.....
Mimpi indah+mimpi buruk...
Mimpi yang aku ambil iktibar sebagai dorongan bagi lembaran tahun baru ini...
Untuk menjadi seorang muslim yang sejati...
Insyaallah...

0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.