0

SAMER...

Posted by matsan on Thursday, January 07, 2010
Salam...
Jom kita kongsi story sikit...

Adik aku yg bongsu telah selamat masuk ke sekolah asrama iaitu Sek. Agama Men. Rawang (SAMER)..So,dia dah selamat mendaftar sebagai pelajar tingkatan satu..Sibuk jugak la time daftar tu,dengan aku yang merangkap sebagai penjaga dia,hehe,sebab ayah ada meeting pulak hari tu..So,hanya aku dengan mak je yang temankan dia..
Kesian sikit dekat mak,sebab macam payah nak berpisah dengan anak bongsu dia ni tapi nak buat macam mana,demi masa depan Muhammad Hazim jugak.

Adik aku yang lepas PMR nie,Muhammad Syahid..Disebabkan result PMR dia tak berapa baik sangat,dia pun tengah pening nak masuk kelas aliran perdagangan or akaun..Tapi demi masa depan dia,hari tu terpaksa 'basuh' dia sikit,baru la nampak perubahannya..Dah start tuition dah pun utk spm ini...Hope dia berubah~~

Aku pulak,11hb ini maka bermulalah sesi praktikal aku..Tapi macam tak best je sebab keje 10jam+ada shift keje...hurm...
Masih samar2 tapi shift yang ada antara jam 7pg-5ptg or 4ptg-2pg..Mesti penat,hope sabtu ahad cuti...
Mental dengan fizikal kena kuat..haha,kalau tak jahanam kapal terbang yg diservis nanti aku kerjakan..

p/s: abang naeem mintak ajar autocad tapi aku dah lupa la..macam mana ek...??
: dekat rumah tinggal mak dan syahid je+aku,abang,ayah yang akan balik bila malam selepas keje..


0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.