0

Satu keSyukuran...

Posted by matsan on Sunday, January 31, 2010
Kebahagiaan itu satu kesyukuran,
bila kaya jadi insan pemurah,
bila berkuasa amanah,
bila berjaya tidak alpa,
bila sihat tidak lupakan tuhan~~

Salam...
Alhamdulillah,aku sudah 3 minggu di alam pekerjaan(praktikal)..
Maka dengan ini,aku sudah mula merasa kepayahan kedua ibu bapa mencari rezeki...
Yup,aku bahagia dengan hidup aku sekarang,disamping dengan keluarga,rakan dan sesiapa sahaja yg dekat dengan aku,dekat disisi,dihati mahupun dimana sahaja...

Buat kawan2 yg apa kabar semua???
Dah lama xdengar cerita daripada kamu semua...hehe
Jom kita teruskan hidup kita dengan status kita sebagai belia dan hambaNYA....

0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.