0

191011

Posted by matsan on Wednesday, October 19, 2011
Bismillah..
Segala puji bagi Allah S.W.T dan selawat serta salam kepada junjungan baginda Muhammad S.A.W..

Tiada apa yang menarik yg berlaku,hanya mahu berkongsi sebuah situasi.
Semalam tidur lebih kurang jam 1 pagi dan pada jam 3 pagi,aku telah terjaga kembali.
Hanya disebabkan sebuah mimpi yg membuatkan aku seperti berada pada situasi yg sebenar dan membuatkan dada aku sakit.

Ini membuatkan aku tidak boleh tidur,berfikir2 dan akhirnya aku membuat keputusan utk pergi makan di kedai mamak 24jam sehingga jam 5 pagi.Dan selepas subuh,aku tertidur kembali sebelum bangun jam 9 untuk ke seminar NIOSH.

” Ya Allah,aku berlindung kepada Engkau dari angkara syaitan dan mimpi-mimpi buruk.”


0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.