0

FuTsAL, SiBuk n DeMam...

Posted by matsan on Saturday, August 30, 2008
Bismillah...
Aslmualaikm...

Minta maaf sbb dah 10 hari x update blog...Bukan apa,sebab mcm-mcm hal yg berlaku dalam masa 10 hari nie...

FUTSAL..

Bermula dengan kejohanan futsal pada 22hb/8 yg lepas, aku dan rakan-rakan menghantar 2 buah team daripada jurusan kami dan menyertai kejohanan futsal JMTi yg disertai lebih kurang 21 pasukan..
Nak dijadikan cerita team aku Balut FC A bertemu dgn team 'adik' sendiri Balut FC B pada peringkat suku akhir..Nak buat macam mana,dah undian mcm tu kan...Balut FC A iaitu team aku tewas d tangan 'adik' pada penentuan sepakan penalti 3-2 selepas terikat seri dengan jaringan 1-1 pada masa perlawanan...Hmm,akur jela dapat masuk suku akhir pon jadi la...Team 'adik' aku tu sbnrnya bukan calang2 pasukan...Balut FC B diwakili oleh wakil2 kolej aku..So,dah semestinya mereka muncul juara pada kejohanan kali ini...
Tahniah diucapkan...


SIBUK..

Sibuk nie sebenarnya bukan apa,aku dipilih sebagai calon Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) JMTi selepas yg lama telah dibubarkan..Aku pon x tahu kenapa dan siapa yang mencalonkan aku...
Aku xlah sesibuk mane,aku cuma kebetulan menghadirkan diri ketika proses penamaan calon,tu je...Proses berkempen,memberi ucapan,membuang undi,mengira undi semua aku tak hadirkan diri sebab aku ada hal di Kuala Lumpur..So,aku bwat x tahu je sbb aku mmg dah plan nak blk KL pada 26hb...


DEMAM..

Kalau nak tahu yg sebenarnya,time aku tgh menulis nie,aku baru baik ckit je dr demam panas yg agak trok+sakit kepala kronik+sakit sendi+tekanan darah rendah+mengigil+sakit hati+tekak bengkak+sakit perut...Haaa,banyak x sakit???...Dugaan semua nie kan..Aku redha walaupon sorg2 tanggung...Nasib baik Ibu,Ayah dan keluarga tersayang ada...
Aku demam bermula mlm 26hb dan reda pada 29hb...
Selama tu aku x sentuh makanan satu ape pon kecuali buah anggur,air suam,air teh,air 100,air milo...Semuanya air...Bayangkanlah betapa x bertenaganya aku...Demam apa kali nie aku pon x tahu,sampai x boleh bergerak n ada satu ketika badan aku menggigil selama lebih kurang 1 jam walhal aku dah pakai sweater,selimut,stokin berlapis2...Musykil2....
Tapi xpela,alhamdulillah aku beransur pulih sedikit demi sedikit...Sekarang pon dah mula makan sikit2...Ubat???Hmm,ubat nie yg aku mls nak bincangkan..Ubat dr hosp nie la yg membuatkn aku muntah2 je...Tapi maybe sbb aku x makan ape...Maybe...(aku mkn sebiji dua je,lepas tu bwat x tahu)...


Tu je bwat mase nie,nnt aku edit cket n letak gambo k...Biasala,x chat btl lg...
Tunggu yerk,wslm...

0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.