0

iNtRo

Posted by matsan on Saturday, August 09, 2008
Assalamualaikum..

Testing2...(",)

Apa kabar semua??Huhu...
Ini first time tulis blog,mintak tunjuk ajar dari semua...
Nape tulis blog nie aku pon x tau nak ckp,maybe sebab ada internet kat umah sewa kot..Blh kongsi2 story cket n slalu update tentang kehidupan aku nie..Maybe xla best sangat just sebab aku slalu kebosanan dlm hidup nie...So nak bagi ceria2 cket..Hua3...

NAk kongsi cket tentang diri yang kerdil ini...
Nama penuh Muhammad Ehsan bin Sharipan.Dilahirkan pada 23/12/1989 di hospital besar KL...Hmm,dibesarkan di taman melewar & taman gombak ria,Gombak dan meneruskan kehidupan remaja di Bandar tasik puteri,Rawang..
Anak ke-5 dr 7 org adik bradik..(aku sorg xde geng)..Hmm,tentang pendidikan dan family aku akan cite dkt tajuk yg seterusnya...Harap bersabar k...
(",)

0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.