0

RahsiaKu (Bab 1)...

Posted by matsan on Friday, August 07, 2009
Bermain-main dengan rahsia tarikh lahir yg dihantar oleh seorang kawan ke e-mail,so ini serba sedikit rahsia yg akanku kongsi bersama...23/12/1989..

Nombor Peribadi : 8 (tapi aku suka nombor 3...)

Elemen : Api (yups,memang diakui aku berunsur api...ceh,dari mana aku tau aku pun tak tahu =p)

Ciri Utama : Tanggungjawab dan Tekanan (yeah!)

Sinopsis : Disukai kerana bertanggungjawab, namun banyak tekanan. (yg ini aku tak tahu,terpulanglah..)

Tafsiran Umum Peribadi : Bertanggungjawab, pendiam tetapi ramai kawan, dipercayai, pertahankan kawan, kabur. (yang kabur nie aku tak paham,kabur tentang ape??)

Warna Yang Sesuai : Merah, merah jambu, jingga dan ungu.(mana biru,putih,silver dan hijau???)

Status Body Mass Index (BMI) :
Underweight. Dinasihatkan berjumpa dengan pakar pemakanan bagi mendapatkan nasihat pemakanan yang sesuai bagi meningkatkan berat badan kepada yang ideal. (hurmmm...~)

Masalah Kesihatan Berkaitan :
Jantung, penyakit kardiovaskular, sakit di bahagian dada, pengaliran darah, insomnia (susah tidur). (pengaliran darah memang tak stabil tp yg lain2 tak tahu..yg tak betol insomnia sebab aku paling cepat tido~)


· · "No matter how bad it is and how bad it gets, you're going to make it."

· · "Winners never quit, quitters never win."

0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.