0

2 tahun 1/2

Posted by matsan on Saturday, January 15, 2011
Sudah 2 thn setengah nampaknya aku berblogging secara part time...macam2 benda mengarut aku dah tulis...nampaknya entry kali nie sudah pun mencecah 180 entry...rasa macam nak baca balik je setiap satu entry yg aku coretkan di sini...

Khamis malam jumaat,hati mula gelisah..
Malam itu,sibuk dengan kerja...
Pagi itu,mimpi datang menjelma...
Bangun tidur,ucapan istifar terpacul dari bibir secara spontan..
Meneruskan sesi kehidupan di kelas,ujian 1 datang secara tiba2...
Malam tadi,masih murung memikirkan penyelesaian...
Tatkala diperlukan,aku takot utk mengganggunya...
Merujuk kepada empunya,ya sudah masanya aku pergi dengan sebetulnya...
Kerna mungkin itu yg kau pinta...

Jam menunjukkan pukul 1.43 pagi bersamaan 15hb Januari 2011..
Badan sudah keletihan,mata sudah mengantuk..
Hati?? Esok baru pk....
Minggu nie kembali jadi suri rumah,ibu ayah tiada di rumah...
Menjaga adik,insyaAllah..
Inilah masanya berlatih menjadi assistant permaisuri rumah kelak..

layan lagu afgan PadaMU aku bersujud..


0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.