0

LebaM...

Posted by matsan on Sunday, January 16, 2011
Salam...

Sudah masuk minggu ke 2 main street fighter,badan sekali lagi menahan beban terlampau secara mengejut..akibatnya,bakal lebam mulai besok hari..tetapi,perlu diteruskan untuk mendapatkan fitness dan rentak..

Aku sudah kembali meneruskan tabiat buruk iaitu mandi di pagi hari walaupun telah dipesan ianya akan memudaratkan kesihatan,mungkin paru2 boleh berair dengan sengaja..tetapi,ketidak selesaan menyebabkn aku meneruskan gejala tidak sihat ini...

Oh ya,sedikit penjelasan..
Bukan kerana paras rupa,bukan kerana harta benda,jauh sekali kerana kedudukan,kerana jika itu yg aku kejar,huh,sudah lama ku milikinya...
tetapi kerana sebuah keikhlasan,sebuah kejujuran,sebuah penerimaan dan sebuah kemanisan yg aku cari,maka mungkin itu yg membuatkn ianya sukar diperoleh...
gangguan??ya,aku mengganggu tika memerlukan..aku menyakat tika perlukan ketenangan..aku mengutuk tika mencari kegembiraan..

Ramai yg tahu apa itu Islam,tetapi tidak ramai yg pahami Islam.
Ilmu ALLAH itu meluas,perlukan masa utk di dalami.
Perubahan??
Ya,mulakan dari sekarang kerna ianya amat indah.

Jika apa yg ku rancang itu terlaksana,
ku panjatkan sebuah kesyukuran.
Jika ditakdirkan ianya terpesong jauh dari landasan,
ku pohon agar diri dikuatkan.
Hidup ini penuh dengan dugaan dan godaan,
pastikan diri penuh dengan kesediaan.

Berjalan2 menuju ke perahu,ya aku rindu..
Berakit2 ke tengah lautan,sambutlah aku dengan sebuah keimanan..
Berlari2 ke tengah gelanggang,janji itu akan ku pegang..
Berbaur2 sebuah perasaan,tetapkan hati Ya Tuhan..
Berkilau2 di sebalik kaca,apakah ia dapat ku capai??
(",)

0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.