0

The Box

Posted by matsan on Tuesday, May 10, 2011

Letih,
perkara pertama yang terungkap ketika ini.
Sihat,
perkara kedua yg diharapkan.
Ini semua kerana telah selamat berlari selama 2 jam di atas rumput karpet sambil mengejar bola.
Tidak masuk akal,
perkara pertama yg terlintas difikiranmu,
tetapi itulah diriku.

Engkau masih tetap teguh seperti dulu,
tidak pernah cuba utk menyusahkan aku,
cuma aku yg selalu membuat begitu terhadapmu.
Aku kadang2 hampir tidak pasti apa yg bermain difikiranmu,
kau sentiasa tenang,atau mungkin kau tidak mempamerkan resahmu seperti aku.

Bait2 nasihatmu ku ingat selalu,
maaf mungkin aku tidak sekuatmu,
kerna aku sentiasa memerlukan seseorang utk mempamerkan segala kelemahanku,
agar dia mampu utk menutupinya dengan sempurna,
walau sekadar dengan bait kata-kata.

The only thing that I want to tell you is I have those feeling,that is really a coward thing to do,isn’t it?

p/s : boleh tuju lagu?


0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.