4

2 Kuda...

Posted by matsan on Monday, July 04, 2011


Salam...
Ucapan syukur ke hadrat Ilahi diberikan kerana dengan limpah kurnia-NYA,alhamdulillah,aku dapat sebuah 'kuda' baru pada hari jumaat yg lalu..

Kini,aku sedang meniti hari-hari bahagia bersama dengan miss tupai dan halu...
Halu yg telah berusia 5 tahun mendapat adik baru...
Cuma halu akan beralih tangan buat sementara waktu kerana memberi laluan utk adik menggunakan khidmatnya bg memudahkan pergerakkannya di rumah..Sampai satu masa,aku akan mengambilnya semula.. =)

Maka,untuk mengelakkan sebarang spekulasi yg akan timbul,aku bukan seorang mat rem..tetapi minat yg mendalam pada arena permotoran menyebabkan aku ingin memiliki 'kuda2' ini...perancangan kini ke arah SB(superbike) dan kereta...
So,doakan yg terbaek untuk diri yg kerdil ini ketika menunggang 'kuda' agar selamat sampai ke destinasi yg dituju..

p/s : kan dah tulis entri pasal ini,baru nak tulis pasal benda lain yg serius....

4 Comments


kuda yang akan berbakti, insya Allah ^^


-,-
hope so,because halu sudah memberi khidmat sejauh 65,000km dalam masa 5 tahun.. (",)


patut la aku tgk adik kau melaram sakan moto kau, hahaha.


dia mmg suka melaram brg aku..haha

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.