0

Lahirnya Aku ke Dunia

Posted by matsan on Friday, December 23, 2011
selamat hari lahir wahai diri.



terima kasih Allah,kerana tetap memberi kesempatan kepada aku untuk bernafas di pagi jumaat ketika umurku menjelang 22 tahun..tanpaMU,tiadalah aku di dunia ini yg penuh dengan nikmat dan rahmat...ampunilah segala dosa dan salahku yaRabbi...

terima kasiih mak dan ayah,adik beradik dan kaum keluarga..yg sentiasa memahami dan menyokong diri ini dan sentiasa menegur dan memberi semangat walau aku kadang-kala mengambil langkah yg salah..

khas buat darwish si kecil,kamu sentiasa membuat pak andak tersenyum..jgn nakal2 ye..

buat kakak kembar,farah julia,selamat hari lahir juga..

buat awak,terima kasih kerana sentiasa melayan kerenah saya ini yg kadang-kala mungkin memeningkan.. ;)

buat sahabat,terima kasih kerana sentiasa ada bersama aku dikala susah dan senang..anda memang sahabat yg dicari-cari..semoga ukhwah ini berkekalan mahunya..

impian ketika umur meningkat : datang dari lubuk hati yg paling dalam..saya mahu kawen.. ;)


* kita beza 2 minggu je.. (",)

0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.