6

FMS dan Kad JeMpuTaN..

Posted by matsan on Saturday, February 14, 2009
Salam..

FMS??
FMS adalah singkatan bagi Flexible Manufacturing System yg merangkumi kesemua kerja dalam pembuatan digabungkan ke dalam satu sistem..
Dari proses simpanan,pemesinan sehinggalah produk yg terhasil dikawal oleh 1 sistem sahaja...

Material akan diambil oleh robot dari tempat simpanan dan dihantar ke mesin untuk dilakukan proses pemesinan..
Setelah selesai,produk akan dibawa ke tempat pengumpulan produk..
Nampak macam senangkan??Tapi nak buat coding program dia mampu memecahkan kepala otak nie... =)

Kenapa aku bercakap pasal FMS??
Sebabnya ada 3 report yg aku kena buat tp x start2 lagi...
tunggu bulan jatuh ke riba kot...

p/s: bola kalah~~~~ =(





Aku sudah mendapat kad jemputan dari kawan lama yg akan melangsungkn perkahwinan pada bulan Mac nnt...Hehe,thanks Nur Sakinah binti Dr Hatta...
My friend time dkt al-amin,tp mcm jarang je ckp dgn dia...Maybe la.
InsyaALLAH aku akan pulang sbb kenduri kwn yg dah lepas2 xdpt dtg pon...
Hmm,tengah memikirkn hadiah ape yg nak bagi nie..
Buntu kpale otak den...
Ramai yg bertanya,ko bila lg?
Hmm,lmbt lagi la kawan,standard la life sorang2 time study nie...
Ada rezeki,ada la...



6 Comments


owh..pttla ajak wani kawen.haha
jom2..nk ikot.huuuu~


hahaha..
sengal~~xmo la,nak carik anak raja...
wawawa..


org jauh xdpt kad jemputan pun?cdeh2..haha


apsal aku rs cm nak balik mesia je skrg ha?
safwa,jom book tiket balik skrg..kite serang wedding kinah..hihi


=)...blk2,jgn x blk....


aku xdpt kad jemputan la fathy..so xle nak men serang..haha!sedih x?kahkah

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.