0

PriDo...

Posted by matsan on Sunday, February 22, 2009

Salam..

Prido nie sebenarnya adalah perkataan pride tapi bila org jepun sebut,dia jadi prido..
Kenapa aku bercerita pasal prido??
Sebab setiap manusia terdapat maruah/personaliti/harga diri yang mereka pertahankan..
Aku juga ada dan akan berkongsi ttg my prido..

PRIDO..

-aku x suka diri aku dipermainkan,ditipu atau dipersendakan.
-pantang menyerah sebelum kalah.
-diam tanda marah/sayang/akur

The most important and totally my prido is KEDEGILAN AKU...
Yups,this is the major prido of myself.

Kalau sape2 pernah tgk cerita jepun tajuk pride pasal hoki ice,maka personaliti HALU
(main actor lakonan kimura takuya)
hampir sebijik dengan aku...hahaha...

Ramai orang cakap aku dah berubah..
Dulu diam,sekarang pemarah..Dulu baik,sekarang nakal..Dulu normal,sekarang pelik..Dulu tembam,sekarang kurus melidi..=p
Tapi bagi aku,aku tetap aku yang dulu..Yang korang knl time main pasir,time mandi sungai belakang skolah,time ponteng koku pergi main bowling,time utang dkt abg chik bas demi gula2,time kita solat berjemaah sama2,time kita berlari2 anak ke musolla,time kita dikir barat sama2,time kita masuk hafazan for the first time(nervous giler)...

Hmm,aku tetap aku yang dulu..
MAYBE~

p/s: OST cite tu = queen-i was born to love you...
sedap lagunye...


0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.