0

KaK Haza...

Posted by matsan on Tuesday, February 24, 2009
Aslmualaikum..

Ini tengah senyum nie time tulis nie...Haha..
Dapat jugak aku menulis tentang kakak angkat yg aku dah anggap macam kakak sendiri...

Nama sebenar akak aku nie Siti Hazar..
Dilahirkan pada 25 februari...
Sempena dengan besday akak yang bakal menjelma,aku amik kesempatan nie untuk menulis dan memperkenalkan akak kepada umum..Hahaha,asyik cakap pasal akak je tapi xtau akak macam mana kan...So,inilah dia akak aku....



Setelah puas memujuk utk meletak gambar,aku rase gambar nie paling sesuai...
Kak haza dan aku berkenalan di hujung sem (time tu aku sem1,junior)..
Aku yang ingin berkenalan dan meminta bantuan rakan..Hehehe,macam biasa la aku nie,segan x bertempat..
Alhamdulillah aku bersyukur sebab dapat berkenalan dengan seorang kakak yang banyak membantu aku.

Aku dan kak haza banyak mempunyai persamaan dari segi personaliti dan persoalan..hahaha..
Kami di label garang atau sombong,tidak pandai senyum dan bermacam2 lagi tetapi sebenarnya hati kami baik...Aku pon mula2 sebelum kenal memikirkan bahwa kak haza nie garang orangnya tetapi sangkaan tu meleset sebab dia adalah seorang kakak yang baik.

Bowling menjadi medan gelanggang bagi kami melepaskan tension antara 1 sama lain...
Drama2 jepun dan korea ditonton setia oleh kami..(thx 4 pride)
Leteran dan luahan silih berganti daripada kami untuk satu sama lain.

Kak haza yang banyak membantu dan memberi support kepada aku selain daripada keluarga aku..Dia yang banyak mengambil berat tentang pelajaran aku...Kami telah mengharungi suka duka bersama...
Dia la orang yg agaknya boleh tahan dan tahu perangai aku yang sebenar macam mana..hehe,kredit utk akak nie...

Akak,teddy ada lagi x??Ingatan dari adik tu....

Sekarang kak haza telah tamat belajar dan sedang bekerja di sebuah syarikat swasta..
(kusut gak bila dia xde sbb xde sape nak marah klu aku xstdy)
Hmm,diharap perhubungan adik-bradik kita berkekalan sampai bila2..

SELAMAT HARI LAHIR KAK HAZA~

The Woman I Call Sister



The woman I call sister
Is someone who is there
The woman I call sister
Is someone who always cares.

The woman I call sister
Can make me smile when times are blue
The woman I call sister
Is someone very true.

The woman I call sister
By choice, is my best of friend
The woman I call sister
Will be there till the end

The woman I call sister
I hope ALLAH bless u
The woman I call sister
Is the sister that I'll always love.




0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.