0

SeLiMut~.

Posted by matsan on Tuesday, February 17, 2009
Pagi nie bangun mcm biasa untuk pergi ke kelas..Tapi agak terlewat sikit kot sbb pukul 7 baru bgn,nasib baik subuh sipi2..Kelas bermula pukul 8.30 a.m..

Pagi nie bermula mcm biasa,pergi ke kelas CAD/CAM untuk sambung pembelajaran automasi mesin CNC...Kelas sepatutnya habis jam 1 petang tp di awalkan seperti biasa..Pukul 11.30,kami semua dah 'baloq', lecturer pon mcm phm2 je...hehe

Apa lagi,kelas dah hbs,blk awal la...
Dalam perjalanan balik,aku byk berfikir...Mampukah aku??
Layakkah aku??..Sedar2 dah nak sampai rumah...Blk rumah,hehe on9 la kerjanye...
Boleh pulak tertido time tgh2 on9 sampai nak terlajak untuk kelas math petang...

Hbs kelas hari nie,aku banyak berdiam diri,banyak termenung...Sampai ditegur oleh Wan...

'Senyap je ko san'...
'Hmm,biasa je'....jawabku...

Kalau aku senyap tu,ada la yg tak kena dan aku rasa sesuatu yg tak kena...
Mlm baru aku tau sebab dia..

Nie baru lepas siapkan assignment jepun...Nak tido,tgh siap2 nak tarik selimut nie..
Sambil2 tengah berselimut nie,nak pk design untuk final project...
'Mesin mengasingkan kekabu' (harapan tinggi para lecturer)...
Nak masuk pertandingan kemahiran lagi...Adusss
Tido dulu~~~


0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.