1

CoRetAn JaM 3.30 PaGi~

Posted by matsan on Sunday, March 22, 2009
Salam...

Nak berceloteh sikit pagi2 nie..
Ini kisah benar yg berlaku terhdp diri Muhammad Ehsan..

Aku hanya memerhatinya dari jauh,memikirkn kesihatan dan keselamatannya di sana..Aku dan dia jarang kali berbicara,apatah lagi bertemu muka...Cuma dari jauh aku dapat mengetahui keadaan dirinya.
Aku tahu aku tidak patut terlalu mengambil berat terhdpnya,takut jika suatu hari akan memakan diri..tetapi,aku hanya insan yg lemah dan alpa.

Tatkala dia kesedihan,aku berada jauh drpdnya..
Tatkala dia kegembiraan,aku hanya mampu tersenyum menumpang gembira...
Dia membuka mataku untuk melihat dunia...
Aku masih ingat 'tamparan' yg diberikan kepadaku yg mampu membuat aku terdiam buat pertama kalinya...Mungkin patut aku diperlakukan begitu ttp sebenarnya dia tidak tahu isi hatiku ketika itu...Telatahnya hingga kini memberi ilham kepadaku utk berusaha dan berjaya..Dia antara punca aku berada di tahap ini..Alhamdulillah syukurku pada yg ESA..

Kini,aku hanya memendam apa yang terbuku dihati..Tetapi,biarlah dia tidak mengetahuinya...Mungkin aku hanya mampu memandangnya dari jauh..
Jika ditakdirkan ALLAH,apabila tiba masanya dia akan tahu segalanya..

Aku mengharapkn kau tetap seperti dulu...
Cekal,tabah,lincah,berani dan matang dalam pemikiranmu...

p/s: jom sambil2 layan lagu kasihku abadi.
(member aku duk bising aku pasang lagu nie,hoho...dah la asyik tulis jiwang2 je...kah3,padan muka aku)


1 Comments


uish,pagi2 dh tulis blog!

nnt kem salam kat zarriq.tetiba teringat masa dulu die selalu kacau2 aku..

:)

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.