3

LaGu RuMah SuKan~

Posted by matsan on Monday, March 23, 2009
Fitrah an-najah,
Pasukan gilang gemilang,
harumkan nama kita bersama,
insyaALLAH berjaya..

Kita bersukan kerana ALLAH,
itulah dia niat utama,
bersatu teguh bercerai roboh,
najah pasti menggegar..

Najah boleh,
najah boleh,
najah noleh~,
najah boleh,
najah boleh,
boleh menang insyaALLAH....

Salam...
Hmm,lagu sukan rumah biru,yang nie je aku ingat...Itu pon x pasti betul x lirik dia.....

Lagu rumah sukan nie dinyanyikan oleh ahli rumah biru masa sukan tahunan sekolah rendah..
Tapi aku bukan rumah nie,aku ketua rumah hijau..hehe
Walaupun aku ketua tapi aku x tau lagu dia macam mana...hahahaa...
Ada lagi aku simpan baju rumah sukan masa aku darjah 6,cuma dah x berapa elok...
RUMAH HIJAU JUARA SUKAN TAHUNAN SRIAAG 2001..

Hmm,tension bertambah...
Kelmarin motor rosak,semalam hp rosak dan hari nie komputer pulak rosak..
Nie pun pinjam laptop kawan update blog...
Aduis,sabar je dengan dugaan nie...

Hanya motor yg aku akan repair,hp aku nak beli baru n komputer biarkan tersadai dulu...hehehe...Budget x cukup sbb nak buat Projek 1 dah labur banyak wang...Kena berjimat sbb sem depan untuk Projek 2 lagi pakai banyak duit,sorang maybe melabur dalam 4-5 ratus buat standby...

Adus...Report banyak dalam PC,mcm mane nak ambik nie...x sempat copy...Adoiiii


3 Comments


hahah..dahsyat ar maseh boleh ingat lagu ni..yang sye igt,sye dulu rumah kuning(as-solah)..kalau tak salah la..mule2 tu my bro jd ketua rumah kuning and lagu kitorang dah sedap giler da tapi ntah sape pegi tuka.rasenye cikgu kot.lirik lagu tu xigt macam mane,tp mmg klakar la.tiap kali ahli rumah kuning nyanyi lagu tu mesti kne gelakkan oleh budak2 rumah sukan lain.malu gilaa...hhuhu..


aku al-fatah(sriaag)
as-solah(smiaag)...

lagu al-falah mcm ni part chorus

segala rintangan kan jua ditempuhi
berbekal panduan dari Ar-Rahim
ayuh al-falah kuatkan semangatmu
ayuh al-falah kuatkan semangatmu
(igt x?)


aku xingat la muaz~~hahaha

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.