5

KaWanKu KawEn Lagi...TuRn Aku BiLa Lagi~~

Posted by matsan on Sunday, March 08, 2009


Salam...

Alhamdulillah,baru je selesai solat maghrib..Happy rasanye duduk di rumah nie,makan pon sodap.. =)
Hmm,petang tadi sempat jugak aku pergi ke majlis kenduri kahwin kawanku di Al-amin dulu..Macam2 rase time pergi kenduri orang nie,segan ada,gembira pun ada kot..Tumpang gembira la katakan..

Majlis dilangsungkan di Dewan Arkitek and Enviromental Design,UIA Gombak..Dilangsungkan bermula jam 12 tengahari..Sampai je aku dekat sane lebih kurang jam 2 petang bersama Megat Usamah,pengantin sudah bersiap sedia untuk masuk ke dalam dewan..Kira timing ok la nie.
Pasangan pengantin nampaknye sama padan,sama cantik..Merpati dua sejoli la katakan..
Disulami dengan baju pengantin kaler pink,bertambah berseri pengantin..Kita doakan yang terbaik untuk mereka..InsyaALLAH..

Bila dah pergi kenduri tu kan,maka mesti la jumpe balik kawan2 lama masa sekolah rendah dulu..Ada yang bertambah hensem,sihat,cantik termasuklah aku,hahahaha....Ada jugak yg aku kurang kenal walaupon satu batch sebab aku keluar dari Al-amin agak awal..Kebanyakan yg aku x kenal adalah budak dari Al-amin KL rasenye..
Yang membuat aku terkejut hari nie,boleh pulak 'kohai' ingat siapa aku tapi aku pulak yg xingat diorang..Kohai tu junior dalam jepun,batch yang ke-13 al-amin means setahun lagi muda drpd aku..
Hehe,kira masih ada org yg ingat aku walaupun aku pindah awal...Bangga~~
Salah sorg tu syafiq mazlan,dulu dia sekolah menengah dgn aku sekejap tp aku pun boleh lupa dekat dia..Hahaha,pelupa betul la mamat sorang nie..Siap ada yang nak ambil gambar aku takut lupa,kah3...Kelakar pun ada...

Alhamdulillah,sorang2 dah selesai mendirikan masjid..Hah esan! Kau tu bila lagi??

p/s: kita tunggu yg lebih tua dulu jalankan tugas mereka...=p
td dah salam dengan suami dia ambil berkat majlis,ho3...


5 Comments


inah ngn husband die mmg sama padan.cantik la gamba.nape tk upload banyak2 lg? huhu

amboi,nk kawen dh ke? calon dh ada?
kui kui


aku jeles sey fathy esan dapat pegi..hahah..xpe2 kenduri kawen tahun depan nnt aku dpt pegi..

bkn knduri aku laa tapi abg aku.wakaka.


gmbr yg lain xbape smart la doc..
calon dlm proses mencari...haha

xpe2 safwa,time awk kawin konfirm awk dtg kenduri tue...hahaha


hmm suma sibuk cita nak kawin bila..


hehehe..nape??ko bila nak menyusul??hahaha

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.