0

K

Posted by matsan on Friday, March 04, 2011

Bukan kelas,bukan khalid mohd jiwa,apatah lagi kamsah dalam cerita rempit...tetapi apa yg nak diceritakan adalah kahwin....
Ye,banyak entry yg berkaitan cinta dan kahwin sejak kebelakangan ini,kerna fitrah setiap manusia utk membina masjid impian dan melayari kehidupan berumah tangga bersama pasangan..
Cuma masa yg akan menentukan siapa pasangan kita dan bila perkara istimewa ini akan terjadi...

Ramai rakan taulan aku yang sudah berkahwin/bertunang..Aku?hmm,masih dalam perancangan...(angan2,haha)...Pasangan?hmm,chemistry itu penting....tp jangan dlm semua aspek,takot tak mencabar rumah tangga...Tanggungjwb?hmm,sudah bersediakah diri kita.....

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

"Diantara tanda-tanda kekuasaan Allah ialah Dia menciptakan untukmu isteri-isteri dari jenismu sendiri, supaya kamu cenderung dan merasa tenteram kepadanya, dan dijadikan-Nya di antara kamu rasa kasih dan sayang. (Ar-Rum 21)

Budak peranchese,aku tunggu kepulangan kamu...Kita kena plan~~~ngeh3....
entry ini pon utk kamu,lihat kamu mcm dah bersedia...=)


p/s: K juga untuk kemaafan....sy pinta kemaafan dari kamu ye cik leader...buang M kamu jauh2 =)


0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.