0

Next is Me..

Posted by matsan on Sunday, March 13, 2011
Baik,tak perlu banyak bicara..
Giliran seterusnya adalah saya,ngeh3...
Yang atas semua da lepas,dari segi nikah mahupun tunang...
Tinggal trio yg bawah je,semua hero2...
Dah tentu yg paling ditunggu2 oleh semua adalah aku,heee.....
Anyway,hope the best for u my sis,Maryam Nazihah binti Sharipan...

baik,kali ini saya berpenat demi kamu my dear... =)


2 bentuk sekali kamu dapat ye,nnt bagi 1 utk majlis adikmu...(xpyh beli)...

proses rundingan sedang dijalankan..

1 bentuk...

2 bentuk...

mereka + saya = kami adik beradik yg rapat..

mereka ratu hati ini,menjaga aku sejak dari kecil...mak n mak uteh,love both of u so much..!
(cabaran buat aku,kau dan dia = 2 ibu daripada saya)

sempat jugak ye kak long bergambar di situ

aer..~~

ok,tugas kamu pula menembak gambar...

0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.