0

AkTiviTi...

Posted by matsan on Wednesday, September 10, 2008
Hmm...

Hati nak mengupdate blog tapi mata sekarang nie tgh mengantok...Pelik,walaupon siang sudah tido sbb kelas xde,tapi malam mengantok jugak...
So,apa yang nak dikongsi hanyalah serba sedikit pasal aktiviti harian di bulan ramadhan...

-Sahur
-Siap ke kelas
-Study
-Tido/Online
-Memasak
-Berbuka
-Terawih
-Online
-Tido
-Kadang2 bgn pagi...

Hmm,inilah aktiviti harian yg membosankan....Bgn seawal jam 5 pagi utk bersahur(biasanya sudah siap di masak oleh 'emak'),selepas subuh tido sekejap dan pada pukul 7 bersiap utk ke kelas yg bermula pada pukul 8....Study di institut dan memerah otak di sana,pulang ke rumah pada jam 3/5 ptg...Di rumah kebiasaannya tido/online setelah penat ke kelas...
Jika tidak tido maka,aku akan menolong adik beradik memasak juadah berbuka atau hanya bgn makan...(sebab biasa terlajak tido sampai pukul 7)...Hmm,maghrib akan berbuka beramai2 dan selepas it bersiap2 utk terawih di rumah biasanya...(sekarang musim hujan,susah hendak ke masjid)...Selepas terawih akan online sebentar??(biasanya samapai pagi,haahaha)Then tido utk menunggu waktu sahur....Itulah aktiviti harian aku...

p/s : pelik x sebab bila masa aku bwat keje pon aku x tau...Tapi semua asgnmnt siap...hurmmm...????? jgn contoh walau 1 pon aktiviti harian aku yg x berfaedah nie...

0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.