1

RiNDu...MaaFKaN aBg...

Posted by matsan on Thursday, September 25, 2008
Aslmualaikm...
Kali nie xtau nk tulis ape,just nak kongsi kerinduan nie dgn pembaca2....
Dekat2 nak raya nie,maybe ramai org yg happy tapi aku rasa makin dekat nak raya makin sedih pon ada...Tiap kali nak raya or nak dekat dgn hari lahir aku,mesti sebak tu dtg tiba2....

Kelmarin,lepas aku tadarus,tiba2 aku rindukan arwah adik..Comel,manja,tembam...hmm,susah nak gambarkan betapa sedihnya hati nie bila pk pasal adik...Mengalir air mata....Bukan sorg yg aku rindu,tapi 2....Walaupon lagi sorg aku x pernah tatap wajahnya....Tapi,tu la,setiap apa yg terjadi ada hikmahnya....Akak mcm tau aku perlukan seseorang time tu..Tengah2 menangis,akak msj tnye aku tgh watpe...

'Esan tgh watpe 2?'
Nanges..
'Kenapa nie??'
Esan rindu dekat adik la akak..Tiba2 terpk pasal adik..
'Hmm,jgn la pk...Ckp dah xnk cdih2 dah..'
X tau la akak,malam nie esan sebak sgt...Xtau knape...
'Akak tau,akak pernah rasa...Menanges la,jgn thn2 k...'
Akak temankan esan,takot esan x blh kontrol..
'Ok,just esan jgn pk sgt k'

Sometimes,aku sndri xtau knape aku blh jadi selemah tu...Aku redha dengan pemergian 2 orang adikku tapi smtimes tu x dapat nak kawal...Maybe org tgk aku garang,masam selalu tapi hati manusia nie sama je..Mudah tersentuh...Even lelaki or perempuan...Am i right??

Adik,abg sentiasa doakan adik..Abg menyesal dan terkilan sedikit sbb abg x cium dahi adik buat kali terakhir..Abg xdpt terima kenyataan masa tu...Abg kecil lagi...Hanis,maafkan abg....
Abg cuba hari lahir hanis thn nie,20/12 abg akan melawat kubur hanis dan zahid di ibu kota...
Zahid,abg awk dan juga kembar awk,syahid sihat disini...Abg juga doakan awk...
ALLAH lebih menyayangi kamu berdua,insyaallah syurga menanti kamu...Kerna dirimu ibarat sehelai kain putih...Doa abg sentiasa bersama kamu...

AL-FATIHAH....



1 Comments


omg esan..sye xthu pn psl 2 adik awk ni.im sorry..tabahkan hati dan byk berdoa ya.al fatihah pd arwah.moga roh nya dicucuri rahmat.pastinya mereka berdua berada di kalangan para syuhada.amiin~

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.