0

IniLah DiriKu...

Posted by matsan on Sunday, September 14, 2008
Hmm,time nie tengah pening memikirkan assignment yg banyak tertangguh dan perlu di hantar sambil mendownload cerita jepun ' wonderful life ' dan mendengar lagu raya...Sedih2 lagu raya lama2 nie,walhal aku duk pulau pinang je...Rindu kat family dan kawan2 gile2...
Assignment2...
Antara assignment yg perlu dibuat adalah sensor engineering,hydraulic,machine design,computer aided design...Aiii,ape la nasib aku nie...Ilmu punya pasal kan....

Hmm,sedih dengar lagu sudirman nie..Tapi korang x dpt dengar la...Hahaha
Nak tulis sikit pasal diriku ini...Hmm,nie la diriku..Alhamdulillah,aku bersyukur dikurniakan tubuh badan pinjaman nie...Entah kenapa tiba2 nak letak gambar aku pon x tau...Sebab some1 nak tgk kot...Apa cerita dekat pahang tu yerk??Mesti bosan kan...Sabar yerk..


Bercakap ttg diri Muhammad Ehsan nie,aku seorg yg pemalu tapi dlm masa yg sama seorg yg pemarah...Aku pon x tahu knape,sesiapa yg kenal aku yg baru nie akan tahu betapa kerapnya aku marah seseorg tu...Sifat pemalu tu mmg dari dulu lagi ada,aku paling malu dgn org yg aku x knl...Maybe yg x kenal aku dgn sebetul2nya x tahu kot...Hmm,aku jugak suka bwat org berkecil hati dan terasa hati dgn sikapku ini...Aku x tahu sama ada aku salah...Jikalau aku salah,maafkan diriku ini...


Di PWTC ketika ini...Hmm,byk bagi kenangan manis...Harap diri ini dimaafkan...X terniat lgsg di hati...I'm sorry...(Buku ujang tu esan simpan lagi)...
Hehe,touching plak...Haa,yg bwh nie plak,ada persamaan x antara aku dengan dia??
Ada kan cket2...Hahaha...Cuma dia lagi putih n rambut kaler lain je...Wawawa...Best tgk cite2 yg dia berlakon like gto,hanakimi,hana yori dango,n mcm2 lagi la....Good fighter...


0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.