0

GoleKan Yg MeLamPau...

Posted by matsan on Sunday, November 16, 2008
Aslmualaikm...

Hurm,hari minggu yg membosankan dan memenatkan...Semalam pergi ke sungai petani,abg roomate aku di hostel dulu kawin..Dapat la aku berjalan2 menghilangkn tensi0n yg membuatkan kepala nie sakit...

Pagi nie bangun,aku mengalami kegelisahan yg melampau...Kenapa ye??
Semua benda yg aku buat,semua tak kena..Ada something yg menganggu pemikiran dan diri aku..Tapi aku sendiri xtau ape dia...

Pembelajaran aku masih di takuk yg lama..Kemalasan semakin menjadi2...Dua diploma menjadi harapan tapi mampukah aku dengan perangai sebegini??
Harapan orang menggunung tinggi terhadapku...Negara orang menjadi cita-citaku...hmmmm....

Sejak kebelakangan nie,badan aku seperti dah xtahan lagi...Setiap kali bangun drpd tidur,pinggang dan leher terasa sakit..Belum dicampur dengan sakit kepala yg mendatang...Hati ini makin gelisah walhal tengah menaip entry masa nie...Aduh,ape yg sedang berlaku nie???
Terlampau byk benda yg dipikirkan setiap masa...

Muka ceria+hati gelisah+kepala sakit=kombinasi yg baik...~~


0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.