0

TanGiSan RaKan...

Posted by matsan on Thursday, November 20, 2008
Aslmualaikm...

Diibaratkn sebagai diri ini,penuh kesulitan untuk membuat sesuatu keputusan...
Kenapa semua ini harus berlaku..? Antara kawan atau seseorg yg penting dalam hidup?
Antara kasih pertama atau kasih yg berada disisi?...

Hmm,saje nk berkias2 sikit,bayangkan apabila diri ini x pernah berhenti dari memikirkan apa yg perlu dibuat...Apabila kasih pertama dan kasih yg sentiasa dinanti2 muncul serentak di dalam kehidupan ini...Kasih pertama yg tidak dibalas,tetapi tetap di hati...Di saat bersama kasih kedua yg amat dinanti2 kadang kala terpikir akan kasih pertama..Sihatkah dia...? Aku tahu aku hanya kau anggap sebagai teman tetapi diri ini tidak dapat berhenti drpd memikirkan mu...Hanya ALLAH yg tahu betapa aku merinduimu....
Kasih kedua senantiasa bersama aku,membuatku tersenyum dikala duka...Ingin aku bersamanya,tetapi aku takut utk membuatnya berduka...Takut aku melukakannya buat kali kedua...Tetapi aku juga takut jika aku teringat kepada kasih pertama,apakah itu bermakna aku telah menduakan mu??
Apakah keputusan yg harus ku buat?


Kawan,aku amat memerlukanmu...Kaulah sahabat,kaulah teman..Aku tahu aku kadang kala terlampau memberi perhatian kepada cintaku,aku hanya mencarimu dikala aku memerlukanmu..Tetapi ketahuilah, dihati ini aku tidak akan melupakanmu wahai teman...Maafkan aku kiranya aku begitu.....Cintaku menjauh kini,begitu juga kamu....Mungkin itu adalah nasibku....

p/s: Entry kali ini bukan luahan hati aku yer,title pon tangisan rakan...
Ini sekadar luahan ape yg rakan aku pendam selama nie dlm hati...Dia banyak kongsi masalah dgn aku...So,dia kata dia nk luahkan dlm blog nie...
Any suggestion 4 his problem???

For me,family first...huhu...makan,study n love tido...wawawa
Islam is the way 4 my life..


0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.