0

SiTuaSi yG SaMa...

Posted by matsan on Saturday, November 22, 2008
Aslmualaikm...

Pagi nie aku bangun agak awal....Ianya tidak disengajakn kerana sesuatu telah berlaku....
Jam 2 pagi aku terjaga kerana kesejukan...Tidur x pakai selimut sbb hantar ke dobi untuk dibasuh....
Semalam pun aku xde selera makan sangat macam yg sebelum2 nya...Sebelum tu aku mmg kuat mkn sangat...Sampai kwn2 pun pelik aku asyik mengadu lapar....Tapi mmg itu kenyataannye...Aku xdapat kontrol...hehe...

Pernah tak korg rasa pernah mengalami satu situasi yg sama...Macam dejavu...huhuhu
Situasi tu pernah berlaku sebelum nie....
Aku selalu dapat rasakan benda tu...Tapi ramai yg x percaya bila aku cerita......
Kenapa aku bercerita pasal situasi yg berulang???
Sebab.........

Situasi yg dulu pernah terjadi berulang lagi kali nie...Aku bermimpi tentang seseorg yg dah lama aku x mimpi pasal dia...Kali nie aku yg bersalah dlm mimpi tu...Aku x tau kenapa aku boleh bermimpi pasal dia....Tapi satu situasi yg sama berulang...Dalam mimpi tu aku pulangkn something dekat dia....Lepas tu dengan x sengaja aku terjatuh daripada tangga....Darah mengalir keluar....
Aku terjaga dari mimpi....Terdapat darah di bantalku....Hidungku berdarah....
Kenapa???..Aku pun x tau....Diamkan saja benda nie....

Teringat zaman sekolah dulu....Rambut panjang belah tengah...Seluar bawah kecik....hahaha....
Nie la aku zaman kanak2 yg x matang langsung.....


Hmm,nak siapkan presentation untuk projek 1 aku....Kena pikirkan material ape,costing,drawing,BOM,saiz.....Banyak benda...Belum lagi time nak buat prototaip sem depan n final projek lagi.....Aku berdoa semoga semuanya berjalan lancar....

Untukmu Sahabat...
Aku menadah tangan berdoa...
Memberitahu Tuhan yang aku,Bersyukur kerana ALLAH telah mengurniakan seorang SAHABAT sepertimu kepadaku...
Ya ALLAH...
Ku mohon agar Engkau sentiasa mencurahkan RahmatMu kepada SAHABATku ini...
Wahai SAHABAT..
akan ku berjanji Jika semalam aku adalah SAHABATmu..
Hari ini aku masih lagi sebagai SAHABATmu dan..
jangan risau mengenai hari esok...
Aku akan sentiasa menjadi SAHABATmu...
Itulah janjiku kepadamu wahai SAHABATku...
Dan itulah juga hadiahku kepadamu, Kesetiaan seorang SAHABAT...
Ameen....



0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.