0

More than Words....

Posted by matsan on Thursday, November 13, 2008
Saying I love you
Is not the words I want to hear from you
It's not that I want you not to say
But if you only knew
How easy it would be to show me how you feel

More than words
Is all you have to do to make it real
Then you wouldn't have to say
That you love me,
Cause I'd already know.
More than words~~.....

~for my family,friends,sisters & all of u~
(bila xde keje macam nie jadinye...hahaha)


aritu bonda msg ~~~

senyap je awk..sihat ke??

-sorry bonda,sibuk sikit...lgsg x ingt kat bonda...-
dapat jugak la aku main msg dgn bonda..(mcm msg dgn someone special plak...huhuhu)
-bonda,anakmu ini xdpt pulang raya haji nie...dah 2 kali raya haji xberaya dgn bonda n ayahanda...nak exam time tu...nnt esan blk kita g jalan2 ye bonda...

yeah,dapat cntct blk dgn kak ain...kakak yg byk memberi semangat time sekolah dulu...kakak yg tahu bahwa aku suka merajuk dulu,hehehe...dah lama xjumpe akak..kitaorg sama2 librarian dulu,wawawa...blk skolah lewat je kan...sampai la aku pindah ke skolah teknik...

kawan2 sibuk dgn study utk test,aku sibuk dgn blog nie plak...ish3...
nak blk kampung la...nak makan asam pedas nenek!...




0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.