0

Abang...

Posted by matsan on Wednesday, January 21, 2009
Salam...

Bila abg memerlukan,adik xmampu nak menolong...
Bila adik memerlukan,abg sentiasa ada utk menghulurkan bantuan..
Aku malu sebagai adik,di kala abg ditimpa kesusahan,aku xmampu berbuat apa2...
Hanya mampu mendengar....

Baru2 nie aku mendapat berita dari bonda...
Abg kedua ku kehilangan brg...Dua kejadian dlm masa beberapa hari,abgku kehilangan harta hampir sama dengan gaji seorang guru untuk 4 bulan...(klu basic cikgu tu around 2-3k la...)
Jumlah sebenar aku tidak diketahui....

Aku hanya mampu mendengar,nak menolong apa kan daya...
Dengki orang,khianat kawan,tiada siapa yg tahu....

Abang,bersabarlah.....
Doaku bersamamu~~
(balik cuti nie baru aku tolong cari orang yg bertanggungjawab!)


0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.