4

Neck SuppOrt..

Posted by matsan on Wednesday, January 28, 2009
Salam...

Harap semua dalam keadaan sihat sejahtera...
Hehe,nak kongsi sikit pasal kesihatan aku...Sudah hampir 2-3 minggu aku mengalami sakit leher,dan akhirnya minggu nie time cuti raya,aku terpaksa memakai neck support bagi mengelakkan leher aku drpd banyak bergerak..Sebab sakit yg btol hanya aku dan segelintir pihak yg tau....

Huh,sakitnya jgn cakap la....
Sakit sebelah kanan je,belah kiri xde ape,tp bila nak pusingkan kepala,adoyai.....
Ramai yg menyuruh aku pergi check kat doc,tp tau la aku kan..Doc???
No way...Perkara terakhir yg aku pikirkan adalah klinik,hosp dan doc....
Kalau dpt jodoh doc??? PASRAH...hahaha...

Hmm,anyway,hari nie aku pergi berurut...Alhamdulillah,kurang sedikit sakitnya...
Aku kena melakukan sedikit senaman leher setiap hari....
Hensem x aku pakai support nie??? =p

Haa,yang bawah nie namanye yusof qardawi...(xtau eja mcm mne..)


4 Comments


omg what happened?accident ke?xthu pun..


hmm...lebih kurang la...hehehe..
baru je...


hope everything da ok..cepat sembuh ok..


ensemmmm siot.
kalah abg long.

ehhe

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.